منطقه مقاومت بسيج سپاه يزد، در حمايت مالي و معنوي از مردم مظلوم لبنان و فلسطين، اطلاعيه اي صادر كرد

به گزارش واحد تامين خبر يزدفردا:منطقه مقاومت بسيج سپاه يزد در اطلاعيه اي از مردم متديت يزد براي حضور در روز همبستگي با مردم لبنان و فلسطين دعوت كرد.

در اين اطلاعيه آمده است: تجاوز همه جانبه ارتش اسرائيل به سرزمين لبنان و كشتار بي رحمانه زنان، مردان و كودكان بي دفاع لبنان، قلب هر انسان با وجدان را به درد مي‌آورد. قتل عام يك ملت و نابودي يك مملكت در حالي صورت مي‌گيرد كه دولت آمريكا و متحدان غربي‌اش از همه اين جنايت‌ها و قساوت‌ها به بهانه مبارزه با تروريسم حمايت مي‌كنند و اغلب حكومت‌هاي عربي و اسلامي هم در نهايت تاسف با سكوت خفت باري نظاره گر قتل عام ملت مظلوم لبنان هستند.

در ادامه اين بيانيه آمده است: بر عموم ملت‌ها و دولت‌هاي اسلامي است كه با حمايت‌هاي مالي و معنوي خويش مردم مظلوم فلسطين،‌ جنبش حماس، ملت لبنان و حزب الله را در ادامه استقامت و حركت جهاديشان ياري نمايند.

لذا منطقه مقاومت بسيج سپاه يزد از مردم فهيم و متدين و نوع‌دوست يزد دعوت بعمل مي‌آيد تا كمك‌هاي نقدي و غير نقدي خود را در روز سه شنبه 10/5/85 به پايگاه‌هاي جمع‌آوري كميته امداد امام (ره) و يا پايگاه‌هاي بسيج در سطح استان تبديل نمايد.

منبع"ايسنا

يزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا